2013. március 23., szombat

Kócsó László ajánlása a Kezdj a Miérttel könyvhöz

 AJÁNLÁS

A TED videói között böngészve találtam rá Simon videójára.Megnéztem egyszer, majd azonnal még ötször. Lenyűgözött. Annyira megtalált a gondolataival, mint előtte még egyetlen előadó sem. Minden szavával azonosulni tudtam. Jó volt látni, hogy ha nem is tudatosan, de én is így inspirálom az üzletépítőimet. Belegondoltam, hogy mi történne akkor, ha még tudatosabban erre a gondolatkörre építeném a kommunikációm fókuszát, sőt minél több munkatársamnak mutatnám meg, hogy így kell kommunikálni.

Külföldi előadásaimon mindig megkérdezik, mi a sikerem titka, a válaszom mindig ugyanaz, a következetes és kitartó munka mellett a kommunikáció iránya. Kezdj a miért-eddel! Receptre szoktam felírni a hallgatóknak Simon előadását. Az első héten naponta egyszer, utána heti 2-3 alkalommal, de később is mindig havonta legalább egyszer nézd meg. Én a mai napig ezt teszem.
Simon könyvét is azonnal beszereztem, a hírlevelére is feliratkoztam és naponta kapom inspiráló gondolatait. 2 év telt el azóta, hogy rátaláltam erre a pályafutásom során leghasznosabb előadásra és óriási boldogsággal tölt most el, hogy ezeket az ajánló sorokat írhatom a végre magyarul is megjelenő könyvéhez.


Kócsó László
Miért-el kezdő

A könyv megrendelhető az alábbi linken:

                                                    




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése